12.8.2014

Hyvä lukija

Haen ilmoittamaanne paikkaa, sillä haluan tehdä sitä ja tätä sekä tiedän sopivani tähän ja tuohon, sillä aikaisemmat työkokemukset ovat osoittaneet minulle sitä ja tätä. Olen 25-vuotias tästä yliopistosta valmistunut yhteiskuntatieteiden maisteri ja olen erityisen kiinnostunut työstänne, sillä minulla on kokemusta tästä ja tuosta ja uskon tarjoavani teille uusia ja hyviä ideoita aikaisemmin tässä ja tuossa työssä kerryttämieni tietojen ja taitojen ansiosta.

Ja vielä lisää tarkempaa kerrontaa omista ansioista ja kyvyistä ja minusta työntekijänä.

Ystävällisin terveisin
Minä


Kohta neljä kuukautta. Lista lähetetyistä työhakemuksista on pitkähkö. Haluan nähdä miten pitkäksi luomukseni ehtii kasvaa. Tällä hetkellä lista kasvaa ja voi hyvin. Minä en.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti